دکتر حامد بصیرزاده، جراح دندانپزشک

دندانپزشک خوب در یوسف آباد

دکتر حامد بصیرزاده، جراح دندانپزشک

دندانپزشک خوب در یوسف آباد

یه سطل دارم، که دوست داره، با سطل تو، دوست بشه، :)

  1. ..................... یه سطل دارم، که دوست داره، با سطل تو، دوست بشه، :) ............ قیافه اش زیاد جالب نیست، ایده اش هم حقیقتا ماله من نبود. ولی بهش عادت کردم.. بهش آب خاکستری می گن... اولش فکر نمی کردم ما دو نفر ( من و مهربان بانو) که زیاد هم خونه نیستیم اینقدر تولید آب خاکستری داشته باشیم. آبیاری گلدون و باغچه ها از این آب هست. مثل تعویض آب کتری که از شب قبل مونده. مثل آب سبزی که توش گذاشتیم خیس بخوره. مثل آب گردوندن تو لیوان پارچ یا قوری چایی. باور کنید یه روزه پر می شه. خلاصه سطل من تنهاست... عکس سطل تون رو بذارید... شاید با هم دوست شدند...

    IMG_20150724_130626.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.