دکتر حامد بصیرزاده، جراح دندانپزشک

دندانپزشک خوب در یوسف آباد

دکتر حامد بصیرزاده، جراح دندانپزشک

دندانپزشک خوب در یوسف آباد

چه کسی خواهد مرد؟

راه حل های این معما بستگی به فرضیات ما دارد:الف – چنانچه دایره برش یافته سبک تر از دایره پایینی باشد، دو حالت پیش می آید:حالت اول: قسمت برش یافته ممکن است مقابل شخص (D) قرار گیرد واز آن عبور کند و روی (C) بیفتد. اما چون سبکتر است به (سی) آسیب نمی رساند. و اگر شتاب داشته باشد از روی دایره پایینی عبور خواهد کرد و شخص (B) می تواند فرار کند یا بنشیند ولی دایره برش یافته به شخص (A) اصابت خواهد کرد و وی را به دیوار خواهد چسباند و وی را می کشد. حالت دوم: قسمت برش یافته ممکن است روبروی (D) قرار نگیرد و (D) را بکشد و بعد مثل حالت قبل به سراق شخص (A) برود و اورا بکشد.

ب- چنانچه دایره برش یافته سنگین تر از دایره پایینی باشد، باز دو حالت پیش می آید:حالت اول: قسمت برش یافته ممکن است مقابل شخص (D) قرار گیرد واز آن عبور کند و روی (C) بیفتد. اما چون سنگین تر است (C) را می کشد و بعد ممکن است دایره پایینی به عقب برگردد و شخص (D) را بکشد.حالت دوم: قسمت برش یافته ممکن است روبه روی (D) قرار نگیرد و (D) را بکشد و بعد مثل حالت قبل به سراق شخص (C) برود و او را هم بکشد. فرضیات دیگری هم ممکن است در کار باشد که همه بمیرند.

.

جادوی حس فوریت

جادوی حس فوریت

مالکولم گادول، نویسنده کانادایی زندگینامه استیو جابز، معتقد است که مهمترین خصوصیتی که باعث موفقیت جابز شده، نه هوش او، نه استعدادش، نه امکانات و ارتباطاتی که داشته و نه حتی پشتکارش بوده، بلکه خصلتی به نام حس فوریت او در دستیابی به هدف بوده است. در پژوهشی که از کارفرمایان برتر غربی انجام شده بود، مهمترین خصلت یک کارمند برای موفق شدن را، اولویت بندی و نیز، حس فوریت داشتن در کارها دانسته بودند. در همه کارهای روزانه تان، حس فوریت را ایجاد کنید. چطوری؟ برایش زمان مشخص کنید و طی همان زمان تعیین شده، تمامش کنید.


3B3FB327-879C-49BE-AA0A-CFF2A57AC407.jpg

استفاده از بیلبورد راهنما برای پارک کردن

استفاده از بیلبورد راهنما برای پارک کردن

در برخی از خودروها که دید از پشت خوب نیست و یا سنسور در عقب آن ندارد، پارک کردن بین خودروها کمی دشوار است. در یک نقطه خاص در آلمان از طریق شرکت فیات و آژانس تبلیغاتی لئو برنت یک بیلبورد تعاملی که در آن از انواع شخصیت ها استفاده شده است، و به رانندگان در پارکینگ راهنمایی کنند تا فاصله مناسب را با خودرو پشتی خود رعایت کنند. در این بیلبورد از یک سنسور التراسونیک و از علائم بصری از اشاره دست افراد مختلف استفاده شده است.


لطفاً برای مشاهده فیلم کوتاه از این بیلبورد هوشمند به لینک زیر کلیک بفرمایید:


http://www.aparat.com/v/76YaZ


http://www.irantriz.ir