نمونه ساختار ماتریسی برای یک آژانس تبلیغاتی. در این ساختارکارکنان در تیمهای موازی قرار میگیرن و مدیران میتونن برای هر مشتری یک تیم رو معرفی کنن و بعد این تیمها به راحتی میتونن توی هم ترکیب بشن یا با هم عوض بشن. چیزی شبیه یک نقشه جنگی که: روی زمین٬ هوا٬ دریا٬ برف٬ بارون٬ پیاده نظام٬ زرهی٬... که در آن همه جور تیمی وجود داره و همیشه تیم تازه نفسانی وجود خواهد داشت وهرچقدر شرکت قدرتمندتر باشه٬ تیمهای بیشتر و بهتری رو میتونه جذب کنه و به این ترتیب هم مشتری بیشتری رو میتونه ساپورت کنه و هم کارش خروجی مناسبی خواهد داشت